poniedziałek, 27 sierpnia 2012

ONEONTA!

Oneonta, miasteczko w stanie Nowy York. Mieszka tutaj 15 tysiecy ludzi. Znajduja sie tutaj dwa college, wiec w ciagu roku szkolnego ulice zapchane sa tlumem mlodych ludzi.
Jak na razie znam tylko kilka zakamarkow tego miasta, ale z dnia na dzien jest ich coraz wiecej. Ulubionym miejscem mojej host siostry na lunch jest Tino's Pizza i faktycznie pizza jest przepyszna. Obok jest subway, ktorego w Polsce znamy od niedawana, a w USA jest od zawsze. Jest tutaj mnustwo knajpek, pizzerii. Sa tez dwa miejsca w ktorych jest przepyszna kawa.
Jest tez centrum handlowe, nazywane korytarzem, ze wzgledu na wielkosc.
Miasto to nazywane jest "City of the hills", poniewaz w okol calego miasteczka przelewaja sie pasma wzgorz.
Dzieki Rotary, a w szczegolnosci mojemu klubowi Rotary Zoliborz, oraz mojej rodzinie jest mi dane spedzic w tym przpieknym miejscu, w Oneoncie, w Stanach Zjednoczonych rok czasu. Dziekuje tym wszystkim ktorzy mnie dzielnie wspieraja w spelnianiu marzen i zdobywaniu tych najwyzszych szczytow.
                          

 
widok z Hartwick college
 
 
Oneoncki park
 
 
 
tak jest otoczone centrum handlowe
 
 
 
Moj home rotary club- Warszawa Zoliborz
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz